Polish English German Russian
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Surfcasting w Norwegii

Surfcasting w Norwegii 2 miesiąc 1 tydzień temu #10498

• Marek D.
  • Marek D. Avatar
  • Świeżak
  • Otrzymane podziękowania 1
  • Oklaski: 0
Mieszkam dość długo w Skandynawii, ale od niedawna zajmuję się wędkowaniem na morzu. Niestety nie mam zbyt dużego doświadczenia. Nie łowię z łódki, a jedynie z brzegu. Niestety w Norwegii nie ma praktycznie piaszczystych plaż jak w Polsce. Brzegi są kamieniste lub skaliste. W takich niełatwych warunkach przychodzi mi łowić. Mimo krótkiego stażu zaliczyłem już sytuację kiedy pokaźna ryba poniosła mi wędkę, zerwała linkę z zestawem czy złamała mi szczytówkę. Dlatego postanowiłem zaopatrzyć się w solidny sprzęt, aby więcej takie sytuacje nie miały miejsca. Zaprojektowałem i wykonałem porządny statyw do wędek i kupiłem wytrzymałe wędziska, linki i kołowrotki, nie wspominając o hakach, kotwicach itp. Chociaż od czasu zmiany sprzętu nie spotkały mnie przykre niespodzianki, to niestety nie jestem zadowolony z nowego sprzętu. Głównie ze względu na krótsze odległości rzutów.