Polish English German Russian
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Prosta forma do odlewania ciężarków.

Prosta forma do odlewania ciężarków. 5 miesiąc 2 tygodni temu #10299

  • szymi
  • szymi Avatar
  • Offline
  • Ekspert
  • Posty: 97
  • Otrzymane podziękowania 28
  • Oklaski: 5
Zdjęcia poglądowe, przy odrobinie wyobraźni i chęci można pokusić się o bardziej wyrafinowane kształty.

1_2018-05-26.jpg


2_2018-05-26.jpg


3_2018-05-26.jpg


4_2018-05-26.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg
Stowarzyszenie Surfcastingu "BAŁTYK"
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Jacor1916

Prosta forma do odlewania ciężarków. 5 miesiąc 2 tygodni temu #10300

  • Hanys
  • Hanys Avatar
  • Offline
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 379
  • Otrzymane podziękowania 64
  • Oklaski: 4
Jakie to proste !!! Cztery kawałki formy zamiast 2 .
PIOTR
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Prosta forma do odlewania ciężarków. 5 miesiąc 2 tygodni temu #10301

  • padonis
  • padonis Avatar
  • Offline
  • Złoty forowicz
  • Posty: 235
  • Otrzymane podziękowania 24
  • Oklaski: 6
Niebawem będzie odlewał ciężarki w formach piaskowych, będziesz mógł zamówić 120 -180g w kształcie flądry lub śledzia. :woohoo:
Ostatnio zmieniany: 5 miesiąc 2 tygodni temu przez padonis.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Prosta forma do odlewania ciężarków. 5 miesiąc 2 tygodni temu #10302

  • szymi
  • szymi Avatar
  • Offline
  • Ekspert
  • Posty: 97
  • Otrzymane podziękowania 28
  • Oklaski: 5
Piter, diament z wklęsłym bokiem (ost. zdjęcie) to 10 kawałków :ohmy:
Stowarzyszenie Surfcastingu "BAŁTYK"
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Prosta forma do odlewania ciężarków. 5 miesiąc 2 tygodni temu #10303

  • Hanys
  • Hanys Avatar
  • Offline
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 379
  • Otrzymane podziękowania 64
  • Oklaski: 4
Chyba 8 części wystarczy do takiego odlewu .
Wykonanie formy jest możliwe n]bez obrabiarki CNC a to jest ważne .
Tak na marginesie jedzie do mnie forma z Anglii - wielkość wygląd i gramatura nieznane :evil:
PIOTR
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Prosta forma do odlewania ciężarków. 5 miesiąc 2 tygodni temu #10304

  • szymi
  • szymi Avatar
  • Offline
  • Ekspert
  • Posty: 97
  • Otrzymane podziękowania 28
  • Oklaski: 5
uwierz że zemści się w pewnym momencie ta oszczędność.. i to w tym końcowym ;)
Stowarzyszenie Surfcastingu "BAŁTYK"
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Prosta forma do odlewania ciężarków. 5 miesiąc 2 tygodni temu #10306

  • Havier
  • Havier Avatar
  • Offline
  • Ekspert
  • Posty: 99
  • Otrzymane podziękowania 35
  • Oklaski: 13
można też tak :)
Grzesiek O.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Prosta forma do odlewania ciężarków. 5 miesiąc 2 tygodni temu #10307

  • Havier
  • Havier Avatar
  • Offline
  • Ekspert
  • Posty: 99
  • Otrzymane podziękowania 35
  • Oklaski: 13
albo tak :)
Grzesiek O.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.408 seconds

Newsletter


Warning: Creating default object from empty value in /home/kropek/ftp/surfcasting25/administrator/components/com_jnews/classes/class.module.php on line 1177
Zapisz się ....

Wiadomości prywatne

Nie jesteś zalogowany.

Dzisiaj:13
Miesiąc:2170
Od początku:351558

Statystyki

Odwiedza nas 52 gości oraz 0 użytkowników.

{nomultithumb}

wspolpraca

{nomultithumb}

propozycje

{nomultithumb}

reklama

{nomultithumb}

kontakt

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach statystycznych. Korzystając z tej strony bez zmiany ustawien przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Aby dowiedziec sie więcej, w tym jak zarzadzac plikami cookies - kliknij.

Akceptujesz pliki cookies na tej stronie.

EU Cookie Directive Module Information